Trójkąt... w trójkątach

20.08.2017

Tym razem wykorzystałam trójkąty do oplecenia kryształka o tym samym kształcie.
Pomysłów znów było kilka, jeden uwzględniał też ścieg craw, ale skończyło się na chyba najprostszym możliwym oplocie bez dodatkowych ozdób, nie licząc kilku koralików fire polish, do których zamocowałam łańcuszek i chwost. Do kompletu zrobiłam proste kolczyki z rivoli 10mm.


Na koniec zachęcam Was do odwiedzin na FB gdzie Magdalena Bielska, znana też jako Mab, zorganizowała akcję Twórcy biżuterii i rękodzielnicy dla poszkodowanych na Pomorzu, w której i ja biorę udział. Można wystawić swoje prace lub wziąć udział w licytacji. Niektóre z aukcji kończą się już dziś wieczorem, może znajdziecie coś dla siebie? Zapraszam :)

9 komentarzy

  1. Piękny komplet :) Wisior zdecydowanie gra tu pierwsze skrzypce, ale kolczyki też bardzo wpadają w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, tak właśnie miało być :) Dziękuję :)

      Usuń
  2. Koronkowa robota:) Miałam skojarzenie z frywolitką patrząc na ten wisiorek. Bardzo fajnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten wisiorek :) Bardzo mi się podoba wykorzystanie trianglów, przypominają trochę płatki kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie wygląda ten naszyjnik :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał ! Przecudnej urody komplecik :)
    Mnie się bardzo podoba **

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Wyróżnienia

Wyróżnienia

Obserwatorzy