Spiked - tutorial na bransoletkę cubic right angle weave

13.08.2017
http://blog.royal-stone.pl/spiked-bransoletka-cubic-right-angle-weave/

Testowanie trójkątów w ściegu craw nadal trwa, a tymczasem chciałam się z Wami podzielić wynikiem kolejnej próby. Na blogu Royal-Stone znajdziecie wzór na bransoletkę "Spiked".
Tutaj, oprócz Toho i CzechMates Triangle, użyłam jeszcze koralików fire polish. Wzór uwzględnia dwa kolory Toho, ale nie powinniście też mieć trudności ze zrobieniem wersji jednokolorowej.


A tutaj przykład, że do ozdoby zamiast fire polish można użyć innych koralików: bransoletka, która powstała jako pierwsza i miała stworzyć komplet z kolczykami z poprzedniego posta, ale po użyciu w niej kwadratów zielono-złotego hematytu już nie bardzo pasowała do fioletowych rivoli. Jest to poszerzona wersja wzoru, mierzy ok 2,5cm.


Zachęcam do eksperymentów z kolorami i koralikami :)

A jeśli jesteście ciekawi co akurat dłubię, to zajrzyjcie do mnie na FB - nastała wiekopomna chwila i założyłam w końcu konto ;)

8 komentarzy

  1. Piękna bransoletka 😘 Tutorial bardzo czytelny, chyba się skuszę. Najbardziej obawiam się ściegu craw, moje dotychczasowe z nim próby kończyły się porażką... 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wytłumaczyłam i pokazałam wszystko tak, żeby i początkujące osoby sobie poradziły, ale w razie czego służę pomocą :)

      Usuń
  2. Bransoletki wyglądają super, najbardziej podoba mi się ta rozszerzona wersja, zdecydowanie ma "pazur" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też moja ulubiona, ale marzy mi się jeszcze jedna, szersza... :D

      Usuń
  3. Basiu, bransoletki są prześliczne!:) Jestem pełna podziwu dla ogromu pracy, jaką włożyłaś w przygotowanie tego tutka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutek powstał trochę "przy okazji", bo po pierwszej bransoletce wiedziałam, że nie poprzestanę na jednej sztuce :)

      Usuń
  4. Ta szersza wersja jest genialna, lubię takie pazurzaste bransoletki :D Chyba się kuszę, niech no tylko znajdę chwilkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Wyróżnienia

Wyróżnienia

Obserwatorzy