Celtyckie klimaty

10.07.2017

Skoro poprzedni wisior w brązach tak Wam się spodobał (co mnie bardzo cieszy), to jeszcze na chwilkę zatrzymam się przy tym kolorze.
Przy okazji trójkolorowej bransoletki znalazłam też wideo na bransoletkę inspirowaną celtyckimi węzłami i miałam wielką ochotę ją wypróbować, bo wzór wydał mi się dość skomplikowany; byłam ciekawa czy dam radę. Okazało się, że tylko wydawał się trudny i po wypleceniu bodajże dwóch segmentów mogłam śmiało pleść dalej bez pomocy.


Filmik możecie znaleźć na kanale CSLdesigns, który polecam nie tylko miłośniczkom makramy, ale także wire-wrapping'u :)

9 komentarzy

  1. Śliczna bransoletka, a celtyckie klimaty uwielbiam chyba w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to kolejny post też powinien Ci się spodobać :)

      Usuń
  2. Piękna, a wzór niesamowity :) Klimaty nie moje, ale tę bransoletkę chętnie bym przygarnęła, bo bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie komentarze lubię najbardziej ;)

      Usuń
  3. Lubię celtyckie klimaty i lubię brązy, więc podoba mi się bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba, klimaty celtyckie są genialne. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta w sam raz dla mnie :) jest cudna ��

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Wyróżnienia

Wyróżnienia

Obserwatorzy