Makramowe koła

03.06.2017

Postanowiłam sobie, że póki nie uprzątnę swojej szuflady i nie rozprawię się ze wszystkim co tam pochowałam, nie zrobię nic nowego.
Na postanowieniu się skończyło, bo chociaż sumiennie wykańczam zaczęte projekty i pomału zbliżam się do końca, to w międzyczasie powstają jeszcze inne rzeczy. W większości niewielkie i niezbyt pracochłonne, ale jednak. Jedną z takich rzeczy są te makramowe kółeczka. Właściwie to koła, bo mają aż 5,5cm. Ich inspiracją był -tutorial Pasartu-, odrobinę zmieniony - zamiast zaplatać sznurek na przemian, zaplatałam go tylko w jedną stronę dzięki czemu wyszły spiralki.

Stęskniłam się już za chwostami, a Wy? Od ostatnich minęły już całe dwa miesiące ^-^

4 komentarzy

  1. Śliczne i bardzo ciekawe kolczyki, zdecydowanie wpadają w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolczyki. bardzo podobają mi się te koraliki w środku.

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Wyróżnienia

Wyróżnienia

Obserwatorzy