Dziewczyny lubią brąz

26.06.2017

Kiedy Royal-Stone wprowadziło do swojej oferty kilka ogromnych (prawie 6cm) szklanych kaboszonów z grafiką, nie zwlekałam z zamówieniem.
W oko wpadły mi dwa wzory, ale ten kupiłam jako pierwszy, bo podejrzewałam, że szybko "wyjdzie". I nie myliłam się, bo już dawno nie ma go w sprzedaży, ale zanim to nastąpiło, dostałam jeszcze jedną sztukę w prezencie od mojej siostry :*


Z jednego egzemplarza powstał sporych rozmiarów wisior, długi na 19cm. Sam kaboszon ubrałam w beż i brązy, a na dole dokleiłam pomarańczową ceramiczną łezkę otoczoną odrobiną metalicznej zieleni. Tył podszyłam ciemnobrązową sztuczną skórką, a całość dostała pikotki z koralików Preciosy i fire polish oraz chwosta na zakończenie.


Szkło trochę waży, ale wisior ma solidną krawatkę zrobioną ściegiem herringbone i nośnik w postaci podwójnego skręcanego sznurka.


Mam nadzieję, że takie spontaniczne zakupy nie wejdą mi w nawyk ;) Jestem ciekawa czy Wam też czasami zdarza się kupować z myślą "Muszę to mieć!" na widok nowości?

10 komentarzy

  1. I bardzo dobrze, że kaboszon trafił w Twoje ręce, bo świetny wisior powstał!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wisior, kaboszon dostał świetną oprawę :) I choć za brązem na ogół nie przepadam, tak w Twoim wykonaniu bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kaboszon jest rzeczywiście śliczny, a wisiorek wyszedł obłędny po prostu. W takiej wersji brąz rzeczywiście lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zestawienie kolorów i oprawa dla kaboszonu :) Wisior niezaprzeczalnie ma w sobie to coś...

    OdpowiedzUsuń
  5. O raju, o raju, jakie to piękne :)) Uwielbiam brązy w każdej postaci, a tutaj są tak pięknie dobrane :) Dawno nie było pracy, która sprawiła, że podskoczyłam przed ekranem komputera ;) A jeśli chodzi o impulsywne kupowanie nowości... Muszę się przyznać, kupuję tak niemal ciągle ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziewczyny zdecydowanie lubią brąz, a już szczególnie tak cudnie oprawiony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam za te wszystkie miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze! Kupuj spontanicznie... o ile tylko mają z tego wychodzić tak piękne prace :-)))

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Wyróżnienia

Wyróżnienia

Obserwatorzy