Bransoletka Cellini

11.05.2017

Były już kolczyki, a teraz w końcu wykończyłam też bransoletkę.
Do jej zrobienia użyłam koralików w rozmiarach od 6o do 15o w kolorze mosiądzu, kremowej bieli, fioletu i pomarańczu (w rzeczywistości jest on neonowy, a nie taki "ciepły" jak na zdjęciu; strasznie ciężko fotografuje się takie kolory). Nie chciałam zszywać bransoletki w jedną całość, więc plątałam końcówki, aż wyszło mi coś z czego byłam zadowolona, a przez środek przeprowadziłam kawałek drutu, bo wydał mi się najbardziej solidnym pomysłem do zapięcia typu toggle.


Ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolona, że bransoletka musiała odleżeć swoje, bo kiedyś zapewne wykończyłabym ją zupełnie inaczej i teraz bym ją poprawiała :D

Przy okazji chciałam pogratulować Joasi, która zdobyła najwięcej głosów w konkursie Polecam RoyaLOVE:

http://blog.royal-stone.pl/wyniki-zimowo-wiosennej-edycji-konkursu-polecam-royalove/

A także podziękować ekipie Royal-Stone, w szczególności pani Agacie, za zaproszenie do udziału w zabawie, które było dla mnie nie tylko wielkim wyróżnieniem, ale przede wszystkim sporą mobilizacją do pracy :) Dziękuję również za upominek, na który składały się skarby widoczne poniżej.


Dziękuję też wszystkim, którzy oddali na mnie swój głos i zostawiam Wam na moim pasku bocznym nowy kod rabatowy na zakupy w sklepie Royal-Stone :)

8 komentarzy

  1. Przepiękna, taka cukierkowa :) I wszystkie koraliki się tak równiutko ułożyły :) gdybym była lepsza w koralikach na pewno bym sobie podobną sprawiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można spróbować na szydełku :)

      Usuń
  2. Świetna celinka, bardzo ciekawe kolory :) Też mam w planach celinkę, ale dużo spokojniejszą w kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja wyszła taka bardziej letnia, a latem można poszaleć z kolorami ;)

      Usuń
  3. Piękna 😘 Ja robiłam celinki na szydełku, ale moje były szczuplejsze w pasie 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też muszę spróbować, może przy naszyjniku :)

      Usuń
  4. Śliczna Cellini, bardzo fajne połączenia kolorów :)
    No i świetne upominki od RS, bardzo jestem ciekawa jakie ubranko dostanie ten amonit :)

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Wyróżnienia

Wyróżnienia

Obserwatorzy