Czarne

22.04.2017

Chwosty chwilowo poszły na bok, a mój mały warsztat wygląda obecnie jak po wojnie -  pochłonęły mnie bransoletki makramowe i na drucie.
Ale zanim zasypię Was ich zdjęciami, pokażę jeszcze parę kolczyków. Są one na podstawie wzoru Kasi z bloga Miracolo, który pojawił się na blogu Royal-Stone tutaj. Swoją parę ozdobiłam srebrnymi oponkami i wykończyłam szklanymi kropelkami.


Na koniec małe przypomnienie. Jeszcze tylko do końca kwietnia możecie skorzystać z mojego kodu rabatowego KOROROWE12 w sklepie Royal-Stone. Polecam i pozdrawiam :)

8 komentarzy

  1. Śliczne! :) Wciąż mnie zaskakuje Wasza kreatywność w interpretowaniu tego wzoru. Nie zdawałam sobie sprawy z tego, jaki potencjał drzemie we wzorze. Twoja wersja kolczyków bardzo mi się,Basiu podoba :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile osób tyle pomysłów :) Cieszę się, że moja wersja też przypadła Ci do gustu.

      Usuń
  2. Piękne są, czerń to ponadczasowa klasyka :) Chyba dopadła mnie chęć, żeby kolejną swoją parę wypleść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda, to prawda. Pleć, na pewno znowu fajnie je wykorzystasz :)

      Usuń
  3. Ślicznie wyszły :) Naprawdę świetnie wyglądają całe w czerni z małą kroplą srebra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako fanka srebra nie mogłam przepuścić okazji, żeby go użyć :D

      Usuń
  4. Bardzo elegancka wersja tego wzoru :) W sam raz do małej czarnej :)

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Wyróżnienia

Wyróżnienia

Obserwatorzy