Bransoletki na drucie

24.04.2017

Zabrałam się za moją szufladę z niedokończonymi projektami. Parę prac poszło już do rozbiórki, coś tam udało mi się też wykończyć, ale jest jeszcze sporo do zrobienia.
Wśród całej masy rzeczy było kilka bransoletek na drucie pamięciowym. Kiedy je zrobiłam nie byłam całkiem zadowolona z efektu końcowego i dlatego wylądowały w szufladzie. Teraz je poprawiłam i dorobiłam jeszcze kilka. Materiały to głównie szkło i akryl, jedyny wyjątek to sieczka fluorytu. Jak się raz zacznie nawlekać te koraliki, to później ciężko przestać i stąd tyle zdjęć, ale mam nadzieję, że wytrwacie do końca. Miłego oglądania :)


6 komentarzy

  1. Śliczne bransoletki. Nie wiem jak wyglądały "przed", ale teraz są bardzo udane :) Najbardziej podoba mi się ta z fluorytem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A wersje "przed" to na przykład jakieś nie moje połączenia kolorystyczne czy brak Toho między koralikami, takie tam drobne rzeczy.

      Usuń
  2. Jaka mnogość piękności, w sam raz na lato!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowności, trudno wybrać jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powstały piękne zestawy :) Mam podobnie z nawlekaniem koralików większych oraz mniejszych jak już zacznę to trudno skończyć ;)

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Wyróżnienia

Wyróżnienia

Obserwatorzy