Kolczyki wachlarze - tutorial

11.03.2017

Jako uczestniczka konkursu Polecam RoyaLOVE byłam zobowiązana do wykonania tutorialu. Dobrze się złożyło, bo już od dawna nosiłam się z zamiarem stworzenia jakiegoś i w końcu pojawiła się odpowiednia motywacja :)
Powstały kolczyki (oczywiście ;)), skromne wachlarzyki zrobione brick stitch'em.


Jak takie zrobić, możecie zobaczyć na blogu Royal-Stone, wystarczy kliknąć na poniższy obrazek.

http://blog.royal-stone.pl/wachlarzowe-kolczyki-tutorial-barbary-lepak/

Zapraszam!

14 komentarzy

  1. Bardzo fajny tutorial. Mam takie monetki, wié skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, koniecznie pochwal się efektem końcowym :)

      Usuń
  2. Świetne kolczyki, bardzo wiosenne i radosne :)
    Tutek już widziałam, wszystko jest czytelne, jasne i zrozumiałe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy, dziękuję :D

      Usuń
  3. Śliczne :) Jak tylko znajdę chwilkę, to chętnie skorzystam. Tutorial już przejrzałam, jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki są urocze! Takie wiosennie świeże. A tutek prosty i czytelny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to kamień z serca ;) Dziękuję :)

      Usuń
  5. Super kolczyki! Już spieszę oglądać tutorial :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądaj, oglądaj, może i Tobie się kiedyś przyda ;)

      Usuń
  6. Oglądnęłam instrukcję - bardzo czytelna, a kolczyki super. Pewnie je zrobię:)

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Wyróżnienia

Wyróżnienia

Obserwatorzy