2.13.2017

Jens Pind

Przysiadłam znowu do ogniwek i powstało kilka rzeczy, ale na razie pokażę tylko to, co zrobiłam na kończącą się już lekcję chainmaille, żeby załapać się jeszcze do żabki u Agaty. 
Tematem jest splot Jens Pind Linkage, który wyjątkowo przypadł mi do gustu, dlatego oprócz kolczyków powstała też bransoletka z onyksem. Użyłam stalowych ogniwek 4mm (grubość 1mm), które idealnie pasują do tego splotu - jest dość lekki i bardzo plastyczny.

https://zkociolkaczarownicy.blogspot.com/2017/01/chainmaille-zadanie-14.html

Przy okazji wspomnę, że onyks pochodzi ze sklepu Royal-Stone, który to jakiś czas temu mile mnie zaskoczył proponując udział w nowej edycji organizowanego przez nich konkursu dla blogerów Polecam RoyaLOVE. 

http://royal-stone.pl/


W ramach tej akcji niedługo na blogu R-S pojawi się parę słów o mnie oraz mój pierwszy tutorial. Oprócz tego na pasku bocznym znajdziecie kod rabatowy -12% KOROROWE12 do wielokrotnego użytku w sklepie Royal-Stone, gdzie można znaleźć wiele pięknych i unikatowych rzeczy; każde jego wykorzystanie to głos oddany na mój blog. Serdecznie polecam :)

14 komentarzy:

  1. Świetny komplecik :) Ten splot idealnie mi pasuje właśnie do takich długich "łańcuchowych" kolczyków :)
    PS: Ciekawe co to będzie za tutorial ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w pełni, nadaje się jak chyba żaden inny! A co do tutka, to z pewnością już się domyślasz, pod tym względem jestem dość przewidywalna ;)

      Usuń
  2. Super, tez za mną chodzi taka bransoletka, możesz podpowiedzieć gdzie kupić takie ogniwka (również kolorowe) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypowiem się tylko w kwestii stalowych ogniwek, bo w większości takie półfabrykaty kupuję. Te akurat są z Allegro, ale coraz więcej sklepów wprowadza stal do swojej oferty, więc warto się porozglądać. Co do reszty odsyłam Cię do Agaty, na końcu posta znajdziesz listę sklepów: http://zkociolkaczarownicy.blogspot.com/p/nauka-chainmaille.html Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Magia czarna te ogniwka! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadna tam magia tylko dużo wymachiwania szczypcami ;)

      Usuń
  4. Świetnie wygląda ten komplecik. Nie wiem jak mogłam do tej pory omijać ten splot?
    Bardzo się cieszę, że do nas wróciłaś :) mam nadzieję, że już myślisz nad smocza łuską?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę nad łuską i jeszcze trzema innymi splotami, które mi zostały do przerobienia, coś na pewno wymyślę przez miesiąc :)

      Usuń
  5. Uroczy i bardzo delikatny komplecik Basiu :) Pięknie wychodzi Ci zabawa ogniwkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te ogniwa pięknie się komponują z onyksem!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli poświęcisz chwilkę i zostawisz słówko :)