Na co dzień (albo i nie)

15.01.2017
Jak zwykle zaczynam Nowy Rok z opóźnieniem - pomyślałby kto, że nie mogę dojść do siebie po Sylwestrze, ale nic z tych rzeczy ;)
Tym razem zaczynam z rozmachem i zamiast jednego kompletu, przynoszę aż cztery! A właściwie trzy i pół.


Chciałam zrobić coś skromnego, do noszenia na co dzień. Sięgnęłam po kryształowe łezki, oplotłam je najprościej jak się dało, do tego wybrałam bardzo neutralny kolor - szary. Spodobały mi się tak, że postanowiłam to samo zrobić z resztą kryształków.
Przy komplecie nr 3 mój zapał nieco osłabł, bo tak jak z koralikami, kryształek kryształkowi nierówny, niektóre miały dosyć szeroki rant przez co musiałam się trochę bardziej nagimnastykować, żeby je umieścić w plecionce.


W wyplataniu pomógł mi tutorial Galiny Dietrih. Zmodyfikowany, bo moje łezki są mniejsze.


A to jest moje "pół". Same kolczyki bez zawieszki (wyszczerbiony kryształek) i z innymi koralikami akcentowymi. W poprzednich kompletach użyłam koralików z linii metallic, a tutaj z silver-lined.


Wszystkie łezki mają niecałe 3,5 cm, a tak wyglądają z drugiej strony:


Myślę, że nadają się na co dzień, ja przynajmniej swoje "pół" noszę :) Przy okazji wszystkiego dobrego w Nowym Roku dla zaglądających :)

12 komentarzy

  1. Śliczne komplety :) W takiej oprawie każdy kolor kryształków pięknie się prezentuje, ale serce mocniej zabiło mi na widok niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minimalizm i szarości zawsze się sprawdzają :)

      Usuń
  2. Proste, ale efektowne :) i kolory fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczne wszystkie :) ale jak dla mnie to każdy kryształek opleciony koralikami jest bardzo elegancki i na "lepsze" wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę blasku na co dzień też nie zaszkodzi ;)

      Usuń
  4. Wszystkie kryształkowe kompleciki piękne, bez wyjątku :) Cudnie je oprawiłaś :) Nosiłabym je zawsze i wszędzie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Wszystkie kolczyki są piękne, nie wiem, czy potrafiłabym zdecydować się na tylko jedną parę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem coś o tym, akurat w tej kwestii blask kryształków nie pomaga ;)

      Usuń

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Wyróżnienia

Wyróżnienia

Obserwatorzy