Floriana

27.01.2017
Niniejszy wisiorek zrobiłam pod koniec zeszłego lata, jest to moje kolejne podejście do koralików farfalle, na które niestety nie ma zbyt wielu fajnych wzorów. Pewnie wszyscy są zajęci testowaniem wychodzących co rusz koralików o nowych wymyślnych kształtach ;)


Wisiorek to nic innego jak rivoli 18mm oplecione mnóstwem koralików Toho i Miyuki, plus fire polish, no i farfalle.


Możliwe, że powstanie jeszcze jedna wersja kolorystyczna, o ile nie zapomniałam wzoru; chyba czas zacząć robić notatki...

20 komentarzy

  1. Przepiękny wisior! :) Uwielbiam takie kolory, to chyba moja ulubiona z Twoich prac na dzień dzisiejszy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że tak Ci się podoba :)

      Usuń
  2. Śliczny. Kolory obłędne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna oprawa, a kolory dają bardzo pozytywne wibracje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny wisiorek, pięknie oprawione rivoli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wisiorek jest prześliczny! Nie gustuję w brązach, ale ten dobór kolorów jest rewelacyjny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, czasem wyjątkowo mi się uda ;)

      Usuń
  6. Fajny, migoczący i bardzo elegancki!

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda, że wzorów z farfallami jest jak na lekarstwo, ale Ty Basiu wykorzystałaś je w zaskakujący sposób i otrzymałaś prześliczny wisiorek. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna co do tego zaskakującego wykorzystania, ale bardzo się cieszę, że wisiorek przypadł Ci do gustu ;)

      Usuń
  8. Piękny w pięknych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i pozdrawiam!

      Usuń
  9. Jest w nim coś urzekającego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny wisiorek :) Świetne dobrane kolory pozwoliły Ci stworzyć cudną ozdobę :)

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Wyróżnienia

Wyróżnienia

Obserwatorzy