Naszyjnik z motylem

30.09.2016
Dawno temu zawitał u mnie taki oto okaz, ale dopiero teraz dał się usidlić :) 


Motylek wisi na czterech sznurach twisted herringbone wyplecionych z Toho opaque lustered navajo white. Nie widać tego, ale sznury są przymocowane za pomocą ogniwek, żeby ładnie się układały i nie trzeba ich było za każdym razem poprawiać.


O ile sam motylek jest bardzo ozdobny, to jednak wydawało mi się, że naszyjnikowi czegoś jeszcze brakuje. Przymierzałam wszystko co mi wpadło w ręce: kryształki, charmsy, łańcuszki i w końcu zapaliła mi się lampka - chwost! Jeszcze u mnie żadnego nie było, a podobno są bardzo trendy w tym roku. Mówię podobno, bo nie śledzę takich rzeczy, ale że wszędzie ich pełno, to nawet taka ignorantka jak ja musi zauważyć, że coś jest na rzeczy ;) Tak więc na koniec wyplątałam chwost z muliny z małym paskiem peyote dla dekoracji.


Miałam wielką ochotę wykończyć całość półfabrykatami w kolorze miedzi, bo pięknie by się tutaj wpasował, ale nie miałam wszystkich potrzebnych mi elementów. Poza tym motylek jest w srebrnym okuciu, więc zamiast robić pół na pół postawiłam jak zwykle na stal, a miedź pojawi się innym razem.


Motylek leci na Szufladowe wyzwanie:

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2016/09/wyzwanie-nr-9-zaplatane-wyplatane.html

16 komentarzy

  1. Wygląda wprost obłędnie :) Bardzo podobają mi się kolory całości, są takie spokojne i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny naszyjnik Basiu :) Motylek i chwost pasują tu idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak uważasz i dziękuję :)

      Usuń
  3. Piękny i delikatny naszyjnik, na pewno wiele zyskał dzięki temu chwostowi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję, dziękuję :)

      Usuń
  4. Śliczna praca!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i też przesyłam pozdrowienia :)

      Usuń
  5. Motylek sam w sobie jest śliczny i strojny, dlatego fajnie, że dodałaś do niego proste sznury. Dzięki temu naszyjnik wygląda pięknie i delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie Ci dziękuję i motylek też ;)

      Usuń
  6. Wisiorek prezentuje się niezwykle - elegancko i delikatnie zarazem, a wszystko dzięki kolorystyce i motywom, które zdecydowałaś się tu wykorzystać. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki śliczne :) Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Śliczna praca. Bardzo delikatna, dobry pomysł na jasne sznury i wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Wyróżnienia

Wyróżnienia

Obserwatorzy