Black & White

03.07.2016
Przeglądając moje prace, nikt by nie zgadł, że lubię kamee; pojawiły się u mnie raptem dwa razy. A lubię. I przy każdej okazji coś dodaję do mojej, już nie takiej małej, kolekcji. Chociaż wielu osobom kamee kojarzą się jedynie z portretami dam, takimi jak o tutaj, to tak naprawdę ich wybór jest znacznie większy i tak na przykład ja natknęłam się ostatnio na te sówki.

 
Same sówki mają niecałe 2cm, a całe kolczyki 7cm z biglem. Kolorystycznie postawiłam na prostotę ograniczając się do dwóch kolorów, z czego czarny ma dwa wykończenia - zwykłe i matowe. Poza Toho użyłam koralików fire polish, superduo i dagger.


Pozostając przy sowach, powstała jeszcze jedna sowa makramowa. Ten okaz jest biało-srebrzysto-szary z lśniącymi kuleczkami nocy kairu.


A na koniec pochwalę się Wam pięknymi kolorowymi kolczykami, które ja oraz Ania z Płonących Motyli, dostałyśmy od Marzeny z Sutaszowych Cudów za zgadywankę o minerałach.
Jeszcze raz dziękuję :)

14 komentarzy

  1. Śliczne kolczyki :) Minimalizm kolorystyczny podkreślił piękno kamei. U nikogo nie widziałam takich, udało ci się upolować niezwykłe i niespotykane egzemplarze :) Sówka makramowa bardzo fajna, przygarnęłabym chociaż jedną taką :))) Cudo !!! A co do kolczyków, to cała przyjemność po mojej stronie, niech Ci się dobrze noszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niełatwo znaleźć coś, czego nie było już u innych ;) A kolczyki noszą się świetnie :D

      Usuń
  2. Fantastyczne kolczyki! Widziałam takie kamee w którymś ze sklepów i przez chwilę bardzo mnie kusiły, ale przypomniałam sobie o nieobrobionym jeszcze zapasiku mrocznych kamei i spasowałam.... ;-) Teraz trochę żałuję, bo po Twojej pięknej pracy widać, że sówki mają sporo uroku!
    Makramowa sowa też rewelacyjna, ale w mojej torebce (torbie!) szybko stała by się gatunkiem zagrożonym wyginięciem...
    Gratuluję wygranej u Marzenki! Kolczyki są przesłodkie i idealne na lato :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama mam takie, które już długo czekają, ale wcale mnie to nie powstrzymuje przed nabywaniem nowych. Co gorsza to samo mam z kryształkami, ciągle tylko chomikuję :D Szkoda, że się nie zdecydowałaś, jestem pewna, że w sutaszu też wyglądałyby pięknie, ale jeszcze nic straconego ;)

      Usuń
  3. Piękne sówieczki :-) . Ja kamei jakoś na razie nie mam w swoich zbiorach choć mi się podobają.
    Gratuję wygranej, kolczyki są słodkie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie jeszcze żadna do Ciebie nie przemówiła ;) Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  4. Kolczyki są absolutnie cudowne! I makramowa sówka też ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Sówki (wszystkie trzy!) wyszły naprawdę cudnie, a postawienie na czerń i biel uwypukliło urok kamei :) Również je uwielbiam, mam cały zapas, ale jakoś jeszcze się do pracy z nimi nie wzięłam, chyba czas wziąć przykład z innych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, będzie mi miło jeśli moje sówki Cie zmotywują ;)

      Usuń
  6. Czarno-białe kolczyki bardzo mi się podobają ;) Są oryginalne, mimo że nie są ani trochę przekombinowane.
    A breloczek sówka jest naprawdę uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne sowy zarówno kolczyki jak i makrama :))Też bardzo lubię kamee,ale na razie czekają na swoją kolej :))

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Wyróżnienia

Wyróżnienia

Obserwatorzy