Różany wisiorek

06.06.2016
Haftowany wisiorek już wykończony, a prezentuje się tak:


Tym razem zamiast kamienia jest szklany kaboszon z różyczką od Kadoro i łezka ceramiczna, a całość wieńczy dagger. Dominuje kolor opaque lustered navajo white z dodatkiem matte bronze i silver-lined almond blossom.


Wisiorek jest mniejszy od poprzedniego, ma ok 7cm i wisi na woskowanych sznureczkach w trzech kolorach.


Wpadłam w mały ciąg i niedługo możecie spodziewać się kolejnego wisiorka, ale najpierw pora odrobić lekcje, więc w następnym poście będzie chainmaille lub makrama - zależy co mi pierwsze wpadnie w ręce :)

16 komentarzy

  1. Wbrew wzorowi skojarzenia mam kulinarne patrząc na niego - bita śmietana z brzoskwiniami i kiwi i odrobiną cynamonu :) Śliczny jest Twój wisiorek - tyle w nim się dzieje, że można opowieść napisać. Delikatne kolory i misterna robota. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, ostatnio robię bardzo apetyczne rzeczy, moje szczęście, że nie tuczą ;) Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  2. Bardzo uroczy wisiorek, dziewczęcy i delikatny :) Mam ten sam kaboszon, ale jeszcze nie wiem, co z nim zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. Będę wypatrywać Twojej różyczki, kiedyś na pewno przyjdzie jej czas :)

      Usuń
  3. Prześliczny, słodki, a przez te listki taki świeży!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  4. jaki śliczny! jest tak słodki i uroczy, że nawet różowy, za którym nie przepadam mi tam nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to podwójny sukces, dzięki :)

      Usuń
  5. Prześliczny, w dodatku w cudnej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, delikatny jak róża, bardzo kobiecy, ... można wymieniać tak bez końca :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bez końca mogłabym czytać takie pochwały, dziękuję :)

      Usuń
  7. Śliczny, delikatny i romantyczny :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te twoje wisiorki. Wydają się takie lekkie i delikatne. Do letnich stylizacji jak znalazł:-D

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Wyróżnienia

Wyróżnienia

Obserwatorzy