Box chain

13.06.2016
Zapas ogniwek uzupełniony, przynajmniej chwilowo. Miałam okazję się przekonać, że kupno tych odpowiednich to wcale nie taka łatwa sprawa. Chociaż wiedziałam na co powinnam zwracać uwagę, to i tak sukces był połowiczny - na cztery wybrane przeze mnie rozmiary tylko dwa nadają się do chainmaille. Lepsze to niż nic. Z dwóch, których mogłam użyć wybrałam 6mm i powstał komplet na lekcję u Agaty.

 
Kolczyki były pierwsze. Mają 5,5cm i wbrew pozorom wcale nie są ciężkie; bombki są filigranowe i jedynie ogniwka nadają im odrobinę ciężkości.


Splot świetnie trzyma kształt i jest dosyć masywny - jak dla mnie idealny na bransoletkę, dlatego nie mogłam się oprzeć i zrobiłam sobie taką z diamentowaną blaszką i magnetycznym zapięciem.

http://zkociolkaczarownicy.blogspot.com/2016/05/chainmaille-zadanie-6.html

12 komentarzy

  1. Klasyka w najlepszym wydaniu. Świetnie wyglądają, i kolczyki i bransoletka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplet :) Gratuluję wytrwałości w nauce chainmaille, ja w swoim dorobku mam komplecik o splocie bizantyjskim :) Bardzo podoba mi się ta technika, ale brak czasu na naukę :( Szkoda, bo jak widać na przykładzie Twojej biżuterii, warto :) Mam nadzieję kiedyś się za to zabrać :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Splot bizantyjski jest następny w kolejce :D Życzę Ci, żebyś znalazła kiedyś trochę czasu na zabawę, bo naprawdę warto :)

      Usuń
  3. Świetny komplet wyszedł i bardzo mi się podoba, zwłaszcza te kolczyki z "bombkami" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, jak założyłam je zaraz po zrobieniu tak teraz ciągle je noszę :)

      Usuń
  4. Ogromnie podoba mi się bransoletka, prosta, elegancka i efektowna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cuda :) splot naprawdę fajny, sama miałam okazję się przekonać, jest bardzo efektowny tak jak Twoja biżuteria :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki śliczne! Też widziałam Twoją miedzianą bransę, jest świetna, niestety nie mogę zostawić komentarza bez konta+ :/

      Usuń
  6. Fajny splot- efektownie się prezentuje. Przychodzi mi na myśl misterna robota Wikingów.

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Wyróżnienia

Wyróżnienia

Obserwatorzy