Mini i maxi

07.05.2016
Kilka par drobiazgów wypatrzonych w sieci z użyciem nowych dla mnie koralików. Każda w dwóch wersjach: krótszej - ok 4cm i dłuższej - ok 7cm.


Pierwsze są autorstwa Gwen Fisher (wzór tutaj) , a podpatrzyłam je u weraph.  Wykorzystują koraliki lentil (tutaj opaque turquoise picasso i alabaster). Efekt końcowy jest super, ale podobnie jak Weronika nie byłam przekonana do pustych przestrzeni, więc zakryłam je fire polish 3mm.


Następne pochodzą ze strony Preciosy i wykorzystują pinch beads.


W końcu ostatnie wypatrzone na Pinterest. Kto zagląda ten wie, że jest to kopalnia wiedzy i inspiracji, dlatego niedawno pokusiłam się o założenie konta i to była jedna z pierwszych rzeczy, która wpadła mi w oko. Kwiatki (lub gwiazdki) wykorzystują koraliki dragon scale. Oryginalne były sześcioramienne, ale ja zrobiłam pięcioramienne.


A z rzeczy większych, moja pierwsza szydełkowa bransoletka dostała towarzystwo w postaci naszyjnika :)

6 komentarzy

  1. Śliczne kolczyki :) Zarówno te długie, jak i krótkie :) Piękny szydełkowo - koralikowy komplet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tym bardziej, że naszyjnik powstał pod wpływem Twojej sugestii :)

      Usuń
  2. Piękne te kolczyczki :) Ta brzoskwiniowo-zielona, najkrótsza para skradła moje serce, przypomina drobne kwiatuszki :) Szalenie lubię takie połączenie kolorów, jest bardzo wiosenne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wpadły Ci w oko :) Sama nie byłam do końca przekonana do tych kolorów.

      Usuń
  3. Ile śliczności w jednym wpisie :) Nie wiadomo gdzie oczy podziać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś się tego nazbierało, a że są to maleństwa, to nie chciałam robić osobnych postów dla każdej pary :)

      Usuń

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Wyróżnienia

Wyróżnienia

Obserwatorzy