Sówki trzy

09.04.2016
Jeszcze w zeszłym roku na blogu Biżuteria blond zobaczyłam śliczne makramowe sówki i od razu też takie chciałam. Specjalnie dla nich kupiłam kilka nylonowych sznurków i w sumie powstało ich pięć.

 
Z makramą nie miałam do tej pory zbyt wiele do czynienia i z tego powodu na zdjęcia załapały się tylko trzy. Przy okazji udało mi się zrealizować kolejną lekcję chainmaille używając w breloczkach splotu helm chain.


Do helm chain użyłam ogniwek 4 i 6mm. Na początku miałam trochę trudności z założeniem środkowego ogniwka 6mm, ale zauważyłam, że idzie mi łatwiej jak jest otoczone tylko przez trzy z czterech ogniwek w tym samym rozmiarze i potem poszło z górki.

http://zkociolkaczarownicy.blogspot.com/2016/03/chainmaille-zadanie-4.html

20 komentarzy

  1. Śliczne sowie trio :) w ślicznych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudne sowiszcza! :) ♥ Aż żałuję, że ja makramy to ni w ząb... Ale dla takich to chyba nawet warto się nauczyć, kiedyś tam w nieokreślonej przyszłości :) Helmowe sploty bardzo fajnie się wpasowały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj warto, a jak już spróbujesz to wsiąkniesz na dobre :)

      Usuń
  3. Prześliczne te sówki! :) Zielona jest moją ulubienicą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją też, kolorki fajnie się zgrały :)

      Usuń
  4. ale superowe :) ja jak je kiedyś gdzieś w necie zobaczyłam to też są na mojej liście - "do zrobienia", ale jak to ze mną ta lista rośnie i rośnie i nie na wszytko starcza czasu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każda z nas ma taką listę i tylko do niej dokłada :)

      Usuń
  5. Super sówki! I Helm zaliczony ;) Cieszę się, że postanowiłaś połączyć te dwie techniki w jednej pracy, bo bardzo do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, chociaż akurat w breloczku sprawdziłby się pewnie niejeden splot.

      Usuń
  6. Sóweczki są fantastyczne!! Najbardziej mi się podoba ta szaro-niebieska :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne sówki:) kolorowe i wesołe:) Super zastosowanie splotu helm:) dodaje uroku i będzie mocno trzymał:) Bardzo lubię takie połaczenia technik:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie chciałam się upewnić, że sówki nie odlecą ;) Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Gratuluję dobrania świetnie kolorków, dzięki temu tak świetnie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jeszcze nie zawsze mi wychodzi, ale staram się ;)

      Usuń

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Wyróżnienia

Wyróżnienia

Obserwatorzy