Esy floresy

26.04.2016
Utkane na krośnie z wykorzystaniem wzoru na haft krzyżykowy znaleziony tutaj. Bransoletka jest szeroka na 4cm. Im szersza bransoletka tym więcej nici, a że była to moja pierwsza tych rozmiarów, trochę mi zajęło dojście ze wszystkimi do ładu.



A tak prezentuje się moje krosno, zrobione własnoręcznie przez moją mamę. Jest niewielkie, co ma swoje zalety przy przechowywaniu, a do tego ma funkcję 2w1, bo druga strona służy mi do bransoletek makramowych. Idealne na moje skromne potrzeby :)


14 komentarzy

  1. Piękna bransoletka, bardzo mi się podoba :) Do krosna przymierzam się już ponad rok i ciągle jest coś innego do zrobienia, ech :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie dziwię się, przy tylu cudach co robisz ciężko wcisnąć kolejną technikę :)

      Usuń
  2. Śliczna bransoletka :) A wzorek równie piękny, ale wyglądający na bardzo skomplikowany. Napracowałaś się, ale efekt jest oszałamiający :) Masz bardzo zdolną mamę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Marzeno :) A mamę faktycznie mam baaardzo zdolną i miałam to szczęście coś z tych zdolności odziedziczyć :)

      Usuń
  3. Z krosnem nie miałam do czynienia, więc zdjęcie Twojego niewiele mi mówi. Ale efekt pracy na nim jest zachwycający. Piękny wzór - coś jakby stylizowany smok. Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Faktycznie, na krośnie można zrobić dosyć skomplikowane wzory, które normalnie sprawiłyby sporo kłopotów.

      Usuń
  4. Basiu, bransoletka jest śliczna!Wybrałaś piękny wzór i dobrałaś prześliczne kolory :) Ale pochwała należy się też Twojej zdolnej mamie. Za krosno, oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bransoletka, wygląda na pracowitą i skomplikowaną dlatego podziwiam podwójnie. Krosno rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Samo tkanie idzie dosyć szybko tylko, jak to zwykle bywa, najtrudniej zacząć :)

      Usuń
  6. Piękna bransoletka, bardzo lubię połączenie czerni i czerwieni :) Gratuluję zdolnej mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z przerobieniem krzyżyków na krosno, wyszło pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Wyróżnienia

Wyróżnienia

Obserwatorzy