Misty

25.03.2016
Nabrałam ochoty na jakieś wyzwanie.
Wybrałam Kreatywny Kufer i tak powstała kolejna para kolczyków.

 
Fasetowane kulki kamienia księżycowego oplotłam Miyuki delica transparent glazed luster lt blue ab,  Toho 15o matte color opaque grey i transparent frosted lt gray z dodatkiem fire polish 3mm milky white. Do tego małe mobiuski z ogniwek 6mm.


Wersja pierwsza miała jeszcze łańcuszek między sztyftem a mobiusem, ale po zastanowieniu zdecydowałam, że kolczyki zostaną ze mną, więc ostatecznie są krótsze.


http://kreatywnykufer.blogspot.com/2016/03/wyzwanie-misterne-azury.html

10 komentarzy

  1. prześliczne - rzeczywiście do wyzwania pasują idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne :) I nie tylko dlatego, że w szarej kolorystyce :) Też nie chciałabym się z nimi rozstać :) Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jak szewc chodzi bez butów tak ja swoich wyrobów mam niewiele, więc postanowiłam to naprawić :)

      Usuń
  3. Prześliczne drobiazgi i nie dziwię się, że zostały z Tobą, też bym się z nimi nie rozstawała ;) Strasznie podoba mi się, że umieściłaś tutaj mobiuski, pięknie wyglądają :)
    Powodzenia w Wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) A mobiuski wkomponuję jeszcze w niejedno dzieło, bo pasują praktycznie do wszystkiego :)

      Usuń
  4. Bardzo ładne. Piękne te kuleczki kamienia zdobyłaś. Efekt nieziemski. Powodzenia w wyzwaniu. Wesołych Świąt!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę Ci Wesołych Świąt :)

      Usuń
  5. Pięknie wyszły, a do tego te mobiuski :)
    PS: Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i przesyłam świąteczne pozdrowienia :)

      Usuń

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Wyróżnienia

Wyróżnienia

Obserwatorzy