Zielone euro

15.02.2016

Drugie zadanie chainmaille wyszło mi bardzo skromnie i niezbyt oryginalnie, bo wzór jest najprostszy z możliwych, a pomysł znalazłam na Etsy. Miałam bardziej ambitne plany, ale nie wyszło, więc zamiast kombinować zrobiłam coś nieskomplikowanego. I tak mam już zaczętych kilka prac, a każda w innej technice, dlatego poszłam na łatwiznę.

http://zkociolkaczarownicy.blogspot.com/2015/12/chainmaille-zadanie-2.html

Kolczyki powstały z ogniwek 8mm z dodatkiem koralików 4mm, długość to 4,5cm.
Zdjęcia robione na ostatnią chwilę, dlatego jest tylko jedno za to wyraźne ;)

16 komentarzy

  1. Śliczne :) Czasem mniej znaczy więcej, a prostota sama się obroni, dlatego uważam, że nie trzeba im nic więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Osobiście nie mam nic przeciwko prostocie, ale lubię dodać coś od siebie, a tutaj tego nie zrobiłam. Coś czuję, że ten splot jeszcze u mnie wróci :)

      Usuń
  2. bardzo fajne kolczyki wyszły - a ja się cieszyłam, że mobiuska mi się udało zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I słusznie, koniecznie musisz się nim pochwalić :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawie wyszło :) Ta zieleń jest świetna i pasuje do metalu ;) Kojarzą mi się trochę z dawnymi czasami, księżniczkami, Słowianami i wojami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mi ten splot kojarzy się głównie z kolczugami tych wojów :)

      Usuń
  4. Proste wcale nie znaczy gorsze :) Koraliki zawsze dodają lekkości chainmaillowym pracom. Kolczyki są naprawdę efektowne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To chyba zasługa koralików właśnie, odrobina koloru je ożywiła.

      Usuń
  5. Wow ślicznie ci to wyszło :P

    Co powiesz na wspólną obserwację? -zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również do darmowego konkursu który organizuję na blogu :)

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne kolczyki:) Są proste, ale śliczne:) Fajnie, ze nie odpuściłaś kolejnej lekcji:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na ostatnią chwilę, ale zdążyłam. A lekcję sobie odpuszczę tylko jeśli temat mnie pokona lub zabraknie mi ogniwek ;)

      Usuń
  7. Bardzo fajny ten splot chainmaille :) Bez koralików przypominałby rzeczywiście kolczugę, a tak zielone koraliki uczyniły go eleganckim. Kolczyki świetnie Ci wyszły Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne, takie "świeże" i lekkie :o)

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Wyróżnienia

Wyróżnienia

Obserwatorzy