Wiosenne listki

07.02.2016
Były już na moim blogu listki zimowe i jesienne, teraz przyszedł czas na wiosenne.


Wzór wykorzystałam już wcześniej, efekt można zobaczyć tutaj.
Tym razem użyłam koralików silver lined crystal i silver lined grass green, przez co całość błyszczy się dokładnie tak bardzo jak to pokazują zdjęcia. Poprzednia para miała dyndadełka, ale tutaj najbardziej pasowały mi kryształki bicone crystal ab.
Powstał też wisiorek do kompletu, ale jak to u mnie, nie załapał się na zdjęcie - niewielka strata, bo był identyczny jak kolczyki.

20 komentarzy

  1. Bardzo ładnie wyglądają - delikatne i wydawałoby się nie skomplikowane. Twórczego tygodnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To tylko peyote, więc nic skomplikowanego :)

      Usuń
  2. Śliczne kolczyki zarówno w kolorze, jak i kształcie :) Takie bardzo, bardzo wiosenne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te wiosenne. Bardzk ciekawy wzór i wspaniałe wykonanie. Jestem bardzo ciekawa jak się je robi :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) A wzór jest naprawdę prosty, podrzucam linka na Etsy, gdybyś miała ochotę spróbować; w razie czego chętnie pomogę :) https://www.etsy.com/listing/205011421/celtic-knot-earring-tutorial?ref=shop_home_active_1

      Usuń
  4. Śliczne, bardzo mi się podobają :) Chyba każdy z niecierpliwością czeka na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, mojej mamie na przykład już się marzy praca na działce :)

      Usuń
  5. Moje ci one!! :-) Są śliczne i bardzo fajnie się je nosi! Wisiorek faktycznie jest identyczny. Jeszcze raz dziękuję, Basiu, za wymiankę :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również Ci dziękuję Agnieszko :) Mój wymiankowy pierwszy raz zaliczam jako bardzo udany :)

      Usuń
  6. Piękny kształt i fantastyczne kolory, już czuć wiosnę dzięki nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle listków u Ciebie ostatnio, że chyba wiosna idzie dużymi krokami ;) Śliczne kolczyki, bardzo świeże i wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby tak było :) Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Какой размер бисера использовали в серьгах?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I made these using Toho 11o and 4mm bicones.

      Usuń

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Wyróżnienia

Wyróżnienia

Obserwatorzy