Szaro-niebieska

25.01.2016
U jednych króluje biel, a u mnie ciągle szarości ;)


Bransoletka jest na podstawie wzoru z Ruby's Beadwork, a powstała w ramach testu plecionki, którą dostałam od brata wędkarza. Do tej pory używałam głównie nici, ale plecionka też się świetnie sprawdziła, więc jeszcze po nią sięgnę.

Toho Treasure 12o trans rainbow black diamond; Toho 6o inside color crystal metallic blue lined

W następnym poście mam nadzieję pokazać coś w żywszych kolorach, chociaż sama jeszcze nie wiem co to będzie. Ostatnio ostro wzięłam się do pracy, więc mam z czego wybierać :)

16 komentarzy

  1. jaka śliczna! :) to też jest na szydełku robione?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Robiona igłą i nitką, szydełka jeszcze nie okiełznałam.

      Usuń
  2. Aaaaaa, szukałam tego tutka w związku z zupełnie inną bransą. Dzięki za link. Spadł mi jak z gwiazdka z nieba. Śliczna ta bangle. Nie ma to jak klasyczny beadwork :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Cieszę się, że przypadkowo pomogłam ;)

      Usuń
  3. Śliczna i delikatna, kolory bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna i delikatna, w dodatku uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że wiele osób gustuje w szarościach. Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  5. W tych szarościach bransoletka jest przepiękna :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć :) Dziękuję i również pozdrawiam!

      Usuń
  6. Świetna bransoletka, takiego wzoru jeszcze nie widziałam! :-) Też kocham szarości, ich nigdy zbyt wiele! Chociaż w najnowszej pracy poszalałam z innymi kolorami... Trzeba jakoś dać odpór tej depresyjnej szarzyźnie za oknem! ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Właśnie idę oglądać to Twoje cudo i już widzę, że z takimi kolorami depresja nie ma szans :)

      Usuń
  7. Basiu, jeśli o mnie chodzi, to szarość może jeszcze długo królować ;) Piękna bransoletka. Delikatna i mroźna. Nosiłabym ją z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :) Ja mam już ochotę na coś bardziej kolorowego, ale szarości jeszcze wrócą :)

      Usuń
  8. Piękna, bardzo elegancka i nienachalna, a dzisiaj na taką biżuterię mam chęć, więc podoba mi się jeszcze bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej mi miło, dziękuję :)

      Usuń

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Wyróżnienia

Wyróżnienia

Obserwatorzy