Wiosennie

03.12.2015
Pierwszy śnieg już był, znikając równie szybko jak się pojawił, a tu i ówdzie zaczyna już panować świąteczna atmosfera, jak to w grudniu. Tymczasem u mnie w tym roku świąt nie będzie! Ale tylko na blogu ;) Nie mam w zwyczaju podążać za trendami, porami roku czy świętami, no ewentualnie mogę się zmobilizować na wyzwanie, dlatego w tym roku zamiast postów świątecznych u mnie będą takie bardziej wiosenne, bo na warsztacie mam kwiatki. A raczek kwiatuszki, bo jak to u mnie, są to maleństwa.

zdjęcie z "Enchanted Forest" Johanny Basford

Na razie powstały 3 skromne pary, bo ostatnio chętniej sięgam po książkę niż igłę, czy to do czytania czy malowania :)
 
I tak powstały kolczyki z różyczkami fimo - użyłam gotowych, żeby nie było, że sama zrobiłam. Mój talent ma granice ;)


Drugie, niezbyt wiosenne przez tą czerń, są z superduo i Toho 15o opaque jet z dodatkiem kryształków montee:


A na koniec kwiatuszki z rose petals wg wzoru weraph, które już dawno chciałam wypróbować. Z miłości do rzeczy małych wybrałam te mniejsze płatki, co trochę się na mnie zemściło, bo nie było zbytnio za co złapać i praca zajęła mi więcej niż 10 minut. Ale warto było. Rose petals w kolorze chalk white funky orchid (z drugiej strony kwiatki są fioletowe), połączyłam z Toho 15o ceylon gladiola i perełkami 3mm pink coral Swarovskiego:


Na bazie tego samego wzoru powstają już kolejne kwiatuszki, ale o tym w następnym poście :)

6 komentarzy

  1. Świetny pomysł na przełamanie tej mglisto-paskudnej aury za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, trzeba sobie jakoś radzić ;)

      Usuń
  2. Tym razem same słodkie maleństwa;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są śliczne! A Enchanted Forest też mam i cały czas myślę, jakby to koralikami pokolorować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mnie zaciekawiłaś. Mam nadzieję, że coś wykombinujesz :)

      Usuń

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Wyróżnienia

Wyróżnienia

Obserwatorzy