Na bazie

04.11.2015
Tym razem coś prostego, czyli bransoletka z rantem, która przewinęła się już chyba przez każdy koralikowy blog. Wybrałam kolor złoty, bo bardzo rzadko u mnie gości.
Nic nie poradzę - wolę srebro.


Pierwsza wykonana peyote z Miyuki delica 11o opaque dark brown i inside dyed root beer amber ab. Druga posiada jedynie zawieszkę z rivoli 8mm Swarovskiego w kolorze padparadscha, oplecionego tymi samymi koralikami Miyuki z dodatkiem Toho 15o higher metallic iris olivine.
W duecie prezentują się znacznie lepiej niż osobno :)


4 komentarzy

  1. Masz rację Basiu, że te dwie bransoletki w komplecie wyglądają po prostu rewelacyjnie :) Świetny pomysł i piękne kolory. Bardzo mi się podoba. A jeśli chodzi o bransoletki na bazie, to u mnie jeszcze na blogu się nie pojawiły. Leżą i czekają na obfocenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oby niedługo Twoje bransoletki doczekały się sesji, jestem ciekawa co wymyśliłaś :)

      Usuń
  2. Wspaniały komplecik, elegancki i unikatowy!

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Wyróżnienia

Wyróżnienia

Obserwatorzy