Mini kompleciki

23.11.2015
W większości goszczą u mnie tylko kolczyki, więc tym razem dorobiłam im towarzystwo w postaci zawieszek, a wszystko oprawione w sreberko. Rozmiary wahają się od 8mm do 3cm.

Najpierw były sztyfty z rivoli 8mm Swarovskiego w kolorze crystal vitrail light:


Później komplecik w czarno-szaro-srebrnej tonacji z superduo opaque jet, Toho 11o i 15o opaque jet, metallic hematite i pf galvanized aluminium, wykończony biconami 4mm (poprzednie kolczyki tu) :


Następnie znowu rivoli, tym razem w pięknym krwisto-czerwonym odcieniu light siam:


A na koniec gwiazdki, które już się pojawiły tutaj. Te wykonałam z Toho 15o opaque pastel frosted egg shell i matte bronze:

4 komentarzy

  1. Piękne są te gwiazdki chyba podobają mi się najbardziej no i ten pierwszy komplet jest ciekawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Z tego zestawu też moje ulubione, może dlatego, że wymagały najwięcej pracy.

      Usuń
  2. Śliczne, delikatne kompleciki :) A kolor rivoli crystal vitrail light, to jeden z moich ulubionych .

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Wyróżnienia

Wyróżnienia

Obserwatorzy