Wygrana

23.09.2015
Jakiś czas temu wzięłam udział w candy organizowanym przez Agnieszkę z bloga Sutasz Agi i szczęśliwym trafem udało mi się wygrać! Jakby tego było mało dodatkowo mogłam sama wybrać sobie nagrodę, która jest już u mnie :)


Tak więc wybrałam kolczyki Shades of Grey, jedne z pierwszych, które widziałam na blogu Agi i które od razu wpadły mi w oko ze względu na piękne cieniowanie i niewielkie rozmiary. W porównaniu z innymi cudami, które robi Aga są raczej skromne, ale i tak przemyciła do nich swój talent i pomysłowość, mocując bigle w taki sposób, żebym mogła je zmienić gdyby naszła mnie ochota i wykańczając je tak, że tył prezentuje się równie ładnie co przód :)
Nie miałam jeszcze do czynienia z sutaszem, więc byłam pozytywnie zaskoczona nie tylko techniką wykonania, ale też lekkością kolczyków.


Oprócz tego Agnieszka zrobiła mi jeszcze niespodziankę dołączając filcową broszkę, idealną na zaczynającą się już jesień :)


Jeszcze raz ślicznie Ci dziękuję :)

1 komentarzy

  1. Cieszę się bardzo, że jesteś zadowolona z kolczyków :-) Oby się dobrze nosiły! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Wyróżnienia

Wyróżnienia

Obserwatorzy