Indiański wisior

28.09.2015
Moje pierwsze skojarzenia na słowo "indiańskie" to Ameryka Północna i kolory brązu, turkusu i bieli. Dodałam do tego odrobinę szarości i tak powstał wisior na indiańskie wyzwanie Szuflady :)

 
Centrum stanowi ceramiczna łezka, którą niedawno kupiłam w Koraliankach, i jak tylko zobaczyłam ją na żywo wiedziałam, że nie będzie długo czekać na swoją kolej. "Podtrzymują" ją łezki howlitowe i ceramiczne oponki, a wszystko zakończone jest frędzelkami z kuleczkami howlitu i piórkowym akcentem. Wbrew pozorom te frędzelki zabrały mi chyba najwięcej czasu. A za krawatkę robi najzwyklejszy pasek peyote. 


Osobiście przypomina mi trochę indiański totem :)


Tył podszyty beżowym super suede. Długość całkowita to (aż) ok 17cm.

Miyuki delica 11o opaque white; Toho 8o opaque lustered navajo white; Toho 11o opaque white, opaque turquoise; Toho 15o transparent frosted lt gray, dark bronze, opaque white; Preciosa rocaille

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2015/09/wyzwanie-numer-9.html

14 komentarzy

  1. Przepiękny wisior!! Faktycznie, przypomina nieco totem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dzieło przypadku.

      Usuń
  2. Piękna interpretacja indiańskiego wyzwania. Bardzo mi się podoba ten wisior :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Takie tematy bardzo pobudzają wyobraźnię :)

      Usuń
  3. Przepięknie ci wyszedł, uwielbiam taką tematykę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Podoba mi się jego delikatność. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niespotykana forma, ale bardzo ciekawa i udana. Te turkusy świetnie pasują!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł, powodzenia w wyzwaniu.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://arseya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pewno zajrzę :)

      Usuń
  7. Serdecznie witam w Wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Wyróżnienia

Wyróżnienia

Obserwatorzy