Lady in Black

22.12.2014
Święta tuż tuż, więc teoretycznie powinno być coś z nimi związanego, ale tak się składa, że gwiazdki z poprzedniego posta to jedyne moje dzieło w świątecznym klimacie.


Zamiast tego powstały zupełnie nieświąteczne haftowane kolczyki z piękną kameą z żywicy w centrum, zawieszone na sztyftach ze stali chirurgicznej, a z tyłu podszyte super suede w żółtym odcieniu, które wbrew pozorom pasuje do całości. Zdjęcia brak, bo najnormalniej w świecie... zapomniałam.

Dodatkowo kolczyki Elise doczekały się zawieszki do kompletu, który prezentuje się teraz tak:


A zakręcony trójkąt zawisł w końcu na rzemykach wykończonych pozłacanym srebrem:


Na koniec mam ogromną przyjemność trochę się pochwalić, bo oto okazało się, że Mikołaj wpadł do mnie wcześniej i przyniósł wyróżnienie w Szufladzie, a wraz z nim możliwość publikacji mojej pracy w kolejnym numerze magazynu Beading Polska! Strasznie mi miło, zwłaszcza, że był to mój pierwszy raz :)


Nie przewiduję więcej postów w tym roku, więc korzystając z okazji dziękuję wszystkim za odwiedziny i miłe słowa, których było znacznie więcej niż się spodziewałam oraz życzę Wam Wesołych Świąt :) Do zobaczenia w Nowym Roku!

6 komentarzy

  1. Wszystkie prace piękne, ale trójkąt jest po prostu WOW! Gratuluję wyróżnienia, należało Ci się, bransoletka jest odjazdowa :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, dziękuję :) Mam nadzieję, że na nowej właścicielce trójkąt też zrobi takie wrażenie. Czekam z niecierpliwością, żeby móc i Tobie pogratulować :)

      Usuń
  2. Zakręcony trójkąt jest boski! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowa właścicielka trójkąta zachwycona,nie może się nadziwić jak to jest zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, bardzo mnie to cieszy :)

      Usuń

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Wyróżnienia

Wyróżnienia

Obserwatorzy