W kratkę

17.11.2014
Jak moje wizyty tutaj :)


Mój pierwszy raz z cubic right angle weave. Zaczynając nie miałam żadnego konkretnego pomysłu, chciałam po prostu wypróbować nową dla mnie technikę, ale po pierwszym kwadraciku tak mi się spodobało, że powstały kolejne. Wykombinowanie co z nimi zrobić zajęło mi więcej czasu niż opanowanie techniki, która okazała się być łatwiejsza niż początkowo sądziłam po lekturze kilku postów na innych blogach. Wraz z nową techniką pojawiły się nowe pomysły, zobaczymy co z nich wyjdzie.


Od kiedy założyłam bloga miałam ochotę wziąć udział w wyzwaniu. Niestety sama ochota nie wystarczy, trzeba mieć jeszcze pomysł, a te jakoś nie chciały dopasować się do zadanych tematów. W końcu doczekałam się i znalazłam coś w sam raz dla siebie, więc zgłaszam bransoletkę na moje pierwsze wyzwanie w Szufladzie :)

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2014/11/listopadowe-otworz-szuflade.html

8 komentarzy

  1. Jestem pod wrażeniem, świetny projekt

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie "mięsiste" te kwadraty :) Świetnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe skojarzenie:) Dziękuję ;)

      Usuń
  3. Oryginalna bransoletka.
    Kwadraciki są urocze.
    Dziękuję za udział w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie :)

      Usuń
  4. super efekt, ja nie koralikowa jestem, dla mnie to czarna magia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam od razu czarna magia :) Jak widzę opanowałaś sutasz, to i z koralikami nie byłoby problemu :) Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Wyróżnienia

Wyróżnienia

Obserwatorzy