Black Widow

29.09.2014
Akurat leci w radiu :)


Haftowany wisiorek, tym razem w klasycznym zestawieniu czerni z czerwienią. Zrobiony dosyć szybko, ale oczywiście zrobienie zdjęć to już co innego. Poprawię się. Kiedyś ;)
Jestem w pełni zadowolona z efektu końcowego, nawet z kolorów, za którymi aż tak nie przepadam. Oczywiście błędów się nie ustrzegłam, ale to nic co rzucałoby się w oczy, więc zachowam je dla siebie :) Wisiorek ma mniej więcej 6,5x4cm, a w centrum jest kaboszon, który zrobiłam z pomocą lakieru do paznokci - pomysł zaczerpnięty od Sary Spoltore. Wersja pierwsza była ze wzorkiem, ale marnie to wyglądało.
Coś tak czuję, że następnym razem spróbuję swoich sił z bransoletką. Ale to w przyszłości. Obecnie bez reszty pochłonął mnie cubic right angle weave i jasne, wiosenne kolory, chociaż to już dawno po sezonie. 


Specjalnie do tego ostatniego zdjęcia wyszły chyba wszystkie możliwe kłaczki. Jak nie urok to... coś innego :) 

3 komentarzy

  1. Przepiękny wisiorek! Ten szklany kaboszon wygląda jak malinowy cukierek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Może i wygląda jak cukierek, ale nie kusi na coś słodkiego jak Twoje landrynki ;)

      Usuń
  2. Choć to klasyczne połączenie kolorów, to bardzo podoba mi się ten wisiorek :) Ten kaboszon faktycznie wygląda jak cukierek. Całość jest super! A co do kłaczków.... to niestety taki urok dużych zbliżeń ;)

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Wyróżnienia

Wyróżnienia

Obserwatorzy