Turkusowa koronka

06.08.2014
Miały być kolczyki, a zrobiła się bransoletka :) Jak widać kolczyki też są, ale powstały później, tak na szybko, do kompletu.



Swoją drogą nie wiem czy to coś ze mną czy z bloggerem, ale to tło na zdjęciach wyglądało bardziej na białe niż szare zanim je tu wrzuciłam :|

UPDATE: Moja bransoletka powstała metodą prób i błędów, ale że jest to dosyć prosty wzór poszperałam trochę i znalazłam tutorial, jeśli ktoś byłby chętny :)
Crystal Chain autorstwa Deborah Roberti

8 komentarzy

  1. Śliczny komplecik, uwielbiam taki turkus. A blogger rzeczywiście zmienia kolory. Moja Pomarańczka jest bardziej jaskrawa na blogu niż w realu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dobrze wiedzieć, bo już myślałam, że czas zmienić okulary.

      Usuń
  2. Fajny komplecik :) Ostatnio wszędzie jest "sezon turkusowy", co pochwalam, bo kocham ten kolorek :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) Nawet nie wiedziałam, że turkus jest teraz w modzie, trzeba zacząć śledzić trendy :)

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się zestaw, jest bardzo delikatny! Jednak ma coś w sobie że przyciąga uwagę!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam :)
    Jeśli chciałabyś odświeżyć wygląd swojego bloga serdecznie zapraszam do przejrzenia naszej strony
    https://www.facebook.com/wystrojbloga
    Z chęcią zmienimy dla Ciebie wygląd twego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale na razie jestem zadowolona z jego wyglądu :)

      Usuń

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Wyróżnienia

Wyróżnienia

Obserwatorzy