Black Temptation

26.08.2014
Miało być coś innego, ale skoro już je zrobiłam i zmusiłam się do zrobienia zdjęć, (co poszło mi podejrzanie szybko), zdecydowałam się pokazać moje drugie podejście do haftu koralikowego. W formie kolczyków oczywiście, nie mogło być inaczej :) 


Początkowy wzór znacznie się różnił od tego, który widać, jednak uznałam, że na razie nie ma co wydziwiać, będzie na to czas jak się bardziej wprawię :) Wykonane w całości na ekoskórce, bo chciałam zobaczyć czy nie byłoby mi wygodniej w ten sposób. No i owszem, poszło trochę lepiej, chociaż to niekoniecznie musi być zasługa podkładu. Czas pokaże.
W porównaniu do wisiorka kolczyki prezentują się znacznie lepiej, przymykając oko na fakt, że pastylki nie są identyczne, (co o dziwo, rzuciło mi się w oczy dopiero przy obszywaniu drugiej) i nie do końca idealną symetrię, nad którą muszę trochę popracować.
Praktyka czyni mistrza, więc w najbliższym czasie zamierzam praktykować ile wlezie :D

2 komentarzy

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Wyróżnienia

Wyróżnienia

Obserwatorzy