3D i haft koralikowy

20.08.2014
Zakładając tego bloga planowałam sobie 2-3 posty tygodniowo. Nie wzięłam pod uwagę swojej awersji do fotografii. Niby cały czas coś tam dziubię, ale później szukam wymówek byle tylko nie sięgać po aparat, żeby to sfotografować. W przeciwieństwie do mojej siostry, pstrykanie jednego zdjęcia pod każdym z 360-ciu kątów, żeby było dobre oświetlenie, ostrość itd itp to dla mnie żadna frajda. Zazdroszczę tym, co mają za dużo zdjęć do pokazania, bo mi na 30-40 wychodzi max 5 :/


Jakiś czas temu wpadły mi w oko koralikowe piramidki na blogu Pasartu, o tu, później doszły rozgwiazdy z bloga Kasi, zwane podwodne zauroczenie; idąc za ciosem, już samodzielnie, dodałam romby i w ten sposób powstała skromna kolekcja 3D, którą z czasem mam zamiar powiększyć :)
Piramidki są lekkie i ładnie się prezentują, ale kusi mnie, żeby zrobić jeszcze jedne, dwustronne i cieniowane lub z jakimś niewielkim wzorkiem.



Na koniec jeszcze mój debiut w hafcie koralikowym, dumnie nazwany Green Orchard.
Arcydzieło to to nie jest, ale jak na pierwszy raz nie jest najgorzej. Ogólnie jestem zadowolona z efektu chociaż lewa strona lekko "zeszła na manowce"; wydaje mi się, że zbytnio ścisnęłam te koraliki. Następnym razem postaram się lepiej rozplanować wzór, bo z tym poszłam na żywioł i do chwili wykończenia nie byłam nawet pewna co z tego będzie; ostatecznie postawiłam na wisiorek.


Niektóre z Was mają większe doświadczenie w tym temacie, więc będę wdzięczna za wszelkie uwagi czy porady :)

3 komentarzy

  1. Śliczne kolczyki! I wisiorek też Ci bardzo ładnie wyszedł, jak na pierwszą próbę :) Widzę tu chyba - podzielaną też przeze mnie - fascynację pracami Bluefairy ;)
    Będę wypatrywała kolejnych pięknych haftów koralikowych :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Faktycznie, tak jak teraz patrzę, to chyba się zainspirowałam jej obłędnymi broszkami. Niestety technika jeszcze nie ta, ale kto nie próbuje ten się nie nauczy :)

      Usuń
    2. Wszystko jest kwestią wprawy :) Ja od w/w też się uczę i sieczkę minerałów, której używa do swych broszek, ja wkomponowałam w moje sutasze :)

      Usuń

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Wyróżnienia

Wyróżnienia

Obserwatorzy