Srebro i miedź

14.07.2014
Przy okazji ostatnich zakupów zaopatrzyłam się w kilka kolorów rivoli, niestety "nie widziałam, co brałam" i kupiłam 8mm zamiast 14 :| Zawsze mogło być gorzej tzn mogłam kupić 6mm. Chociaż na moje szczęście chyba nie mieli. Następnym razem linijka pójdzie w ruch jak nic.


Mówi się trudno. Pierwszą parę po kilku próbach udało mi się oprawić przy pomocy superduo mniej więcej podobnie do tych (bardziej mniej niż więcej, zdjęcia nie pokaże, bo wyszło fatalnie), więc z tymi było mniej kombinowania, a ozdabianie to już w ogóle poszło praktycznie samo i nie musiałam zbyt wiele pruć.


Kolczyki prezentują się cudnie, a do tego udało mi się zrobić przyzwoite zdjęcia dzięki poradnikowi Cateriny.

0 komentarzy

Prześlij komentarz

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Wyróżnienia

Wyróżnienia

Obserwatorzy